pühapäev, 9. juuni 2019

Käisime Hiiumaal

Mõtlesime päris kaua, kuhu minna ja mida teha aga mitte midagi erilist ei tulnud pähe.
Kuni jõudsime selleni, et võiks mõnele saarele minna. Urmeti empsiga seda arutades pakkuski ta välja, et võiksime siis nende sugulaste juures Hiiumaal ära käia. Nii me siis läksimegi.
Lizzu jaoks oli muidugi selle kahe päeva jooksul kõige põnevam laevaga sõitmine, muust ta väga ei hoolind. Kuna ilmaga vedas meil eriti hästi, siis otsisime pm kohe kui kohale jõudsime ujumiseks sobivat kohta. Ja teate, sellega polnud üldse nii lihtne kui võiks arvata. Koerte tõttu ei tahtnud me suurematesse randatesse minna. Valisime siis ühe lähima ''järve'' mida google maps näitas välja ja läksimegi seda otsima - see oli juba kinni kasvanud. Lõpuks küsisime luba ja käisime kellegi erasadama juures ujumas ja vesi oli ikka kuradi külm. Sellega mis siin karjääris on, ei anna võrreldagi.

Õhtu veetsime grillides, saunas käies ja niisama istudes. Kuskil üheteist aegu mõtlesime, et kui me juba seal oleme, siis äkki läheks vaataks ka mõne kohaliku koha üle. Leidsimegi ühe mis lahti oli - Luige baar? Väga jama... Inimesi polnud ja kuskil ühest liikusime me juba tagasi Urmeti sugulaste juurde.
Hommikul arutasime läbi, kuhu me seal üldse minna võiks ja nii me sõitsimegi Hiiumaale ringi peale.
Käisime ära Kõpu tuletornis - ausalt kõige õudsam koht kus ma käinud olen. Need trepid mis sinna ülesse läksid olid märjad, kõverad, keerdus ja kohati väga kitsad ja pimedad. Aga vaade oli muidugi ilus.

Peale seda käisime Luidja rannas ujumas ja auguga kive otsima - pidid rahaõnne tooma 😃 ja Lizzu korjas endale ''veeliblikaid''. Vesi oli jälle muidugi väga külm aga päike oli nii soe, et ennast paar korda märjaks teha oli okei.

Veel käisime me ära nii Hiiumaa Eiffeli tornis kui ka Ristimäel. Eiffeli torn meeldis mulle eriti. Palju mõnusam oli sinna otsa ronida kui Kõpu tuletorni. Urmet ja tal Emps aga ei julgend Eiffeli torni otsa ronida, sest see ei tundund neile just kõige kindlama ehitisena.

Ristimäele jätsime ka enda tehtud ristid Rannarootslaste mälestuseks, vnoh, tegelt see pidi abieluõnne ka tooma, niiet, igaksjuhuks ikkagi tasus need sinna jätta. Mine tea neid Hiiumaa müüte 😃

Enne praami peale tulekut käisime läbi veel ka Mamma Mia pizzast - väga maitsvad pitsad ja armas teenindus, isegi koertele pakuti juua. :)

Aga nüüd ma peangi ennast kiiresti tööle sättima, see piltide sättimine võtab mul alati niii kaua aega :D

4 kommentaari:

1. Käisime ka paar nädalat tagasi Hiiumaal. Aga meil oli koolireis. Käisime Hiiumaa ranniku läbi. Tahkuna tuletornis käisime ka. See on kõrgem kui Kõpu oma. Kui teinekord veel Hiiumaale satud soovitan Vanajõe orgu. Väga väga ilus koht.

VastaKustuta
  2. Kui mina õel külas käisin siis sai luige baaris ikka korralik möll maha peetud 🤣 ja rahvast oli ka korralikult 😁 see oli siis eelmine suvi,see suvi kindlasti uuesti 😁