neljapäev, 30. mai 2019

Tegelen igasugu lollustega

Noh, nagu mina ikka...
Kohe kui kuskile minna või midagi teha ei ole hakkab mul nii igav, et no kohe on vaja mingi uus jaburdus välja mõelda, millega tegelema hakata.
Ühe postituse lõpus ma ka mainisin, et ma õppisin Lizzu soovil hundiratta tegemise ära ja nüüd..
Harjutan ma kätel seismist/kõndimist, spagaati - millega saab Lizzu juba peaaegu maha aga minul on eriti halvad lood 😅, turnin torudel ja üritan mõelda välja skeemi kuidas maast frontflip ehk õigetpidi salto ära teha. Netis olevatest videotest kahjuks ei ole eriti abi, sest nad näitavad küll etapi kaupa erinevaid asju aga siis ikkagi teevad oma asja ära ja kui ise järgi proovid täpselt samamoodi.. siis no ei tule lihtsalt 😃
Kindlasti on asi selles ka, et kunagi batuudil saltosid tehes, tookord tagurpidi, lõin endale põlvega nii näkku, et ninast jooksis vääga korralikult verd ja pidama ka ei jäänud. Peale seda enam ei julgend teha ja nüüd siis proovides on endiselt väike hirm sees.
Tegelikult ma otsisin mingiaeg ka Haapsalu ja Läänemaa grupist kedagi kes oskaks mind aidata aga nagu välja tuli siis Haapsalus on kaks umbes 15-16aastast poissi kes midagi teha oskavad, üks rohkem batuutidel ja teine maast aga see kes maast oskab lasi mu üle. Sellessuhtes, et leppisime kokkusaamise kokku aga ta ei ilmund kohale ja ignos kirju. Ehk siis ei jäägi mul muud üle kui ma pean ikkagi ise pusima.
Mingiaeg kindlasti kirjutan talle uuesti ja äkki ta midagi ikka tahab mulle näidata. 😃

Aa ja miks ma arvan. et mul neid asju üldse kuidagigi vaja peaks olema või, et nagu milleks?

Tõstsin Lizzu samamoodi rippu :D
Ma täpselt ei teagi aga need on lahedad ju? või ei? Lizzu küll arvab, et ta emme on superkangelane ja kui juba siis no ''õhukukerpalli'' ja ''paspagaati'' peab ju üks korralik superkangelane ikkagi oskama.

Tegelikult ma olen nüüd selle harjutamisega (üritan igal vabal päeval natuke) aru saanud, et see on mulle endale ka ikka kasulik. Nimelt arendab see turnimine ja kätelseismine hoopis teisi lihaseid (või teistmoodi) kui näiteks jõusaali treeningud.
Näiteks on ju ilmselge, et ma treenin ka jõusaalis triitsu. Triitsu trenn on koos tissitrenniga ja triitsule teen ma siis vähemalt kolm erinevat harjutust. Eile ma harjutasin kätelseismist äkki mingi 40min ja sellest on mul täna käed ikka naatukenee valusad aga hoopis teistmoodi kui jõusaali trennidest jäävad.
Sama lugu on ka õla ja mingisuguste külje või kerelihastega - need annavad ka tunda aga hoopis teistmoodi kui tavaliselt.
Kindlasti arendab see turnimine ka vastupidavust ja painduvust kuigi seda ma ka veel ei tea mille jaoks mul neid vaja läheb aga liikumine on ju igaljuhul hea 😃
Igaksjuhuks mainin siia lõppu ka selle ära, et jõusaal ei kao muidugi kuhugi ja sinna ma jõuan endiselt vähemalt 3x nädalas.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar