reede, 4. jaanuar 2019

Trennilainel tagasi ja uuest kavast ka

Detsembri keskel kirjutasin ma sellest, kuidas mul peale kava muutmist sai motivatsioon täiesti otsa. Üldse enam ei jõudnud, ei viitsind jne.. Kahjuks läks peaaegu sama rada pidi kuni aasta lõpuni. Jõuludele eelneval nädalal tegime ka kõik trennid treeneriga koos, et saaks uue kava uuesti läbi teha ja vaadata kas raskused on okeid jne.. Kõik oli okei, niiet ilmselgelt oligi asi ainult minus, motivatsioonis ja viitsimises.
Aga kõigest hoolimata jäid mul mõned trennid ikkagi vahele. Aga noh, 

ENAM EI JÄÄ! Ausalt! 

Täna on mul siis RIND-ÕLG-TRIITSEPS - ehk siis uuest kavast minu lemmik trenn!

Kokku üheksa harjutust ja nagu ikka on harjutustel 3-4 seeriat ja siis vastavalt 15-12 kordust
+ KÕHT ka, kõhuga on nii, et sellele teeme me igakord erinevaid harjutusi, lihtsalt seda mis pähe tuleb. Ja muide, uue kavaga on varasema 1x asemel igal nädalal kõhtu 2x. 
Nii esmaspäevase kui ka reedese trenni lõpus, jalapäeval kõhtu ei tee. 
Tegelikult on mu treener üldse arvamusel, et kõhtu ei peagi eraldi treenima, sest nagunii teevad enamus harjutused kõhulihaseid ka. 

Miks just see trenn mulle kõige rohkem meeldib?
Sest praegused lihasgrupid on mul jagatud nii:

1.Päev SELG – ALASELG – TRAPETS - BIITSEPS + KÕHT

2.Päev JALA ESIOSA – JALATAGAOSA – TUHAR – RÄTSEP – SÄÄR

3.Päev RIND – ÕLG – TRIITSEPS + KÕHT



Jalatrenn lihtsalt ei saa ju mitte kellegi lemmik olla, onju? 
Kui teed kükke nii, et sees hakkab keerama, siis no millest me üldse räägime, sama lugu jalapressiga. Väkk.. 
Ja siis veel säär, see on ju haigelt valus!
Aga vähemalt on jalgade areng ka hästi märgatav 😊
Kui teisi harjutusi tehes väsib lihas lihtsalt ära, siis säärega hakkab nii kuradima valus, et lihtsalt punnitad silmad kinni oma kordused lõpuni, et siis mõned sekundid puhata ja uuesti.... 

Selga on ka muidu väga okei teha, raske aga kannatab ära. Alaselga meeldib mulle isegi väga teha aga samas trennis tuleb teha ka trapetsit ja no see on rõve.. Minuarust täpselt sama nagu säär. Valus! 
Ja peale selga on kõhtu ka raske teha.




Niiet ilmselgelt on RIND – ÕLG – TRIITSEPS + KÕHT mu lemmik trennipäev hetkel. 

Muidugi meeldib mulle rinda ja õlga sellepärast ka teha, et ma ise olen oma keha juures nendega kõige vähem rahul. 
Rinnaga, nagu ikka, on ju see jama, et peale lapse saamist lähebki see kõigil ''pehmemaks'' ja kindlasti mingil määral vajub ära ka. Aga kuna juba praegu on väga hästi näha, et rind on palju ilusam kui enne, siis ilmselgelt mulle megalt meeldib seda teha, sest tulemused on JUBA näha. 
Seda ma ka ei karda, et rind väiksemaks läheb - mingu siis, leiabki kergemalt rinnakaid 😂
Ja õlaga on see, et see võiks lihtsalt vähe laiem olla, sest minu arust muudab see kehahoiaku ilusamaks. 

   Ja nüüd ma kobingi trenni.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar