neljapäev, 10. jaanuar 2019

Kui emmel on vaja trenni ja lapsel on vaja kelgutama siis..


...tuleb minna kuhugi, kus saab mõlemat teha!
Nii me läksimegi täna Paliverre, terviseradade algusesse, vana suusahüppemäe juurde kelgutama.


Seal on suured kelgumäed ja ka mõnusalt pikk trepp.
Trepil saab väga edukalt treenida nii jalgu, kui ka tuharat.
Tegin erinevaid väljaasteid/hüppeid ja jooksin niisama trepist üles-alla.
Jõusaali treeningut see küll ei asenda aga jalad on ikka korralikult läbi.
Ja lisaks sellel oli ka jooksmine üle pika aja uskumatult mõnus.
Trepil oli üle 80 astme ja ma käisin sealt 15 korda üles-alla. Lisaks üritasin joosta ka kelgumäest kaks korda alla ja üles aga no seda küll ei saanud jooksmiseks nimetada, sest tossude jaoks oli seal ilmselgelt liiga libe ja ma jõudsin juba kahe meetri peale 2x persili käia. 😁
Aga muidugi oli ka lihastele kelgumäest üles ''jooksmine'' palju raskem ja väsitavam, kui treppidest. See võis muidugi sellepärast ka nii olla, et enne jooksin ma trepil mingi kümme korda edasi-tagasi ära ja alles siis läksin mäe peale proovima.
Märgil, mis mäest alla näitas oli kirjas, et üks ots (mäest alla) on 198m. Ehk siis kokku jooksin ma üle 3000m mäest üles ja alla.

Käisime ka kevadel täpselt samas kohas mäest üles-alla jooksmas. Muidugi oli ilm kevadel kordades parem kui praegu ja ka trepp polnud libe aga sellest hoolimata jõudsin ma siis kõigest SEITSE korda sellest samast trepist üles ja alla joosta. Ja juba peale esimest korda oli kops nii koos, et rohkem ei olekski tahtnud aga kuna Urmeti emal oli plaanis vähemalt 15x mäest üles-alla joosta, siis pidin ma ju ennast natukenegi liigutama.
Niiet jõusaalis käimisest on igati kasu olnud, isegi vastupidavus on kordades paremaks muutunud.

Kui palju te käite lastega koos kelgutamas?

Kahjuks peab tunnistama, et Me väga palju ei käi, kuigi võiks..
Peab ennast edaspidi kätte võtma ja rohkem õue ajama.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar