pühapäev, 20. jaanuar 2019

Igavusest liikumine

Näiteks täna hommikul küsisin ma Lizzult, et kas ta tahab emmega võidu jooksma minna. Muidugi ta tahtis. Aga..  seda ma talle ei maininud, et me jookseme tema jaoks natuke pika ringi.


Esimesed kolm kilomeetrit jooksimegi me ilusti, siis hakkasid tal hädad vaikselt pihta. 
Nagu näiteks kurgu külmumine - mis siis, et ta ise ajas endale peoga lund suust sisse 😃
Õnneks läksime me mööda vanast mõisast, kus praegu peetakse hobuseid. Ja kuna Lizzule hobused nii väga meeldivad siis see motiveeris teda päris hästi. Parasjagu oli seal pooleli ka ratsutamise trenn, niiet me saime küsida ka luba varsa paitamiseks. 
Edasi me jalutasime natuke ja võtsin ta ka paarisajaks meetriks kukile.
Järgmine asi mis teda motiveeris oli see, et umbes kaks kilomeetrit peale hobuseid sai libistada. Ehk siis tee äärde jäi järgmine mõis koos suure tiigiga. Libistada väga ei saanud aga talle meeldis jääl käimine ikkagi. Seitsmendal kilomeetril vingus ta kõige rohkem, tuul oli vastu ja tee oli igav. Vahepeal oli ta jälle kukil ja siis avastasime me tagurpidi kõndimise, mida tegime me vast ka kuskil kilomeetri jagu. Ta motiveeris ennast veel  ka sellega, et kui me lõpuks koju jõuame, saab ta sooja kakaod. 

Kokku kõndisime/jooksime me peaaegu 9 kilomeetrit. 
Ja kindlasti ei jää see nüüd Lizzul viimaseks selliseks ringiks. 
Ja jah, mulle ei ole vaja meelde tuletada, et ta on kõigest kolmene. Ta jookseb vahel Mirruga mängides ma arvan, et rohkemgi maha. 😊

Teine asi millele ma juba reedel tulin on lõuatõmbamine. 
Proovisin ja no ongi täpselt nii nagu ma arvasin. 
Ma jõuan täpselt 0x lõuga tõmmata. 😂
Niiet seda hakkan ma ka nüüd 4x nädalas harjutama, sest ega mul polnudki mitte midagi see aeg teha, kui laps liugu lasi või kiikus. Nüüd vähemalt ei pea ma niisama kõrval passima ja külmetama. 😃

Ma ajaliselt ei teagi, kui kaua ma seal eelmine kord kokku rippusin ja turnisin aga seda oli vist piisavalt, sest randmed annavad korralikult tunda 😅

Kui kellelgi on mõni hea nipp, kuidas lõuatõmbamist harjutada, siis võib seda ka minuga jagada 😉


2 kommentaari:

  1. Ma olen sel teemal suisa postituse kirjutanud (ja jaksan neid vastavalt sellele, palju ma parajasti ülakehajõudu teha viitsin ja mis kuufaas on jne ca 10-15 tükki püsivalt teha ka, nii et enamvähem tean, millest ma räägin): https://rameshwar.wordpress.com/2018/01/07/kuidas-jouda-selle-koige-esimese-louatombeni/

    Kui postitust lugeda ei viitsi, siis TLDR on, et:
    * kalde all lõuatõmbed
    * tagurpidi lõuatõmbed (st näiteks tooli peal üles ja siis üritad aeglaselt alla lasta)
    * lindiga lõuatõmbed (pole postituse ajal meeles olnud, sest neid ma ise ei teinud, aga teised on kiitnud)

    VastaKustuta