neljapäev, 29. november 2018

Milleks üldse treener?

Selle kahe ja poole kuu jooksul, mis ma jõusaalis käinud olen, on mul't ikka mitmeid, mitmeid kordi küsitud, et miks ma endale üldse treeneri võtsin?
Miks ma ei vaata lihtsalt netist mingeid harjutusi/videoid, neid on ju kõik kohad täis? 
Miks ma lihtsalt raiskan raha?

Milleks mul siis seda treenerit ikkagi vaja on?

  • Esiteks ei olnud mul aimu ka mis harjutused, mis lihastele mõeldud on. Võinoh ausalt öeldes ei olnud ma isegi kõikidest oma lihastest teadlik, mis nüüd ikka aeg-ajalt peale trenne tunda annavad 😅

  • Teiseks, ma võin ju videotest vaadata kuidas harjutused umbes välja nägema peaksid aga ilma treenerita ei oleks ma vist mitte ühtegi harjutust õigesti teha osanud.  Alustades kasvõi kangi õigesti kätte võtmisest ja no jalgade, õlgade, selja ja tagumiku õiges asendis hoidmisest ei ole mõtet rääkidagi. 

  • Kolmandaks, kõik inimesed ja nende eesmärgid on erinevad! See tähendab siis seda, et kui ma vaatan kuskil instas, et wow, vot nüüd ma lähengi neid harjutusi jõusaali tegema, siis ma arvan, et pooli harjutusi ma ei jõuaks teha ja teised pool oleksid sellised, mille tegemisel pole mitte mingit mõtet ehk siis rohkem mingid venitus/soojendus harjutused. Ja no kindlasti ei sobi kõigile ka ühed ja samad harjutused.

  • Neljandaks, MUGAVUS! Ma ei pea oma peaga mitte midagi välja mõtlema, ma tean täpselt, mida ma jõusaalis tegema pean, lähen, teen ära ja ongi trenn selleks korraks tehtud ja nii, et see trenn tõesti ka mõjub. 

  • Ja viiendaks see, et treeneriga on IGA trenn endast tõesti maksimumi andmine. Selle peale on nii mõnigi ütlend, et kui ise tahad, siis pingutad ka ju 100% aga teate, nii ei ole! 

Ma olen teinud täpselt sama kava nii treeneriga, kui ka üksi, on kaks asja, mis üksi tehes peaaegu, et alati juhtuvad. Esiteks siis üksi tehes teed kava ära aga see ei tundugi nii raske.
Miks? Sest kõiki keha hoiakuid jne lihtsalt ei jõua jälgida ja nii kui unustad näiteks õlad taha lükata, siis on kohe harjutus palju kergem ja enam ei ole lihastele maksimaalset mõju.
Ja teine varjant on siis see, et kavas on ette antud näiteks blokil seljatõmbed 20-25kg, üksi tehes võib juhtuda nii, et ainult esimene seeria tuleb 25kg ja ülejäänud kolm seeriat teed 20kg, miks? Sest tunned, et no tõesti ei jõua enam ju...
Samas eelmine ülakeha trenn sai treeneriga koos tehtud terve kava maksimaalselt pingutades läbi ja no kurat võtaks, siis jõudsin.. Aga üksi tehes, lihtsalt ei jõua. 
Ja lisaks sellele on treeneriga nii, et kui seerias on 15 kordust, siis ongi seerias 15 kordust, ei ole 12kordust, ei ole ka 13 kordust, 15 on! Ja nii jääbki!   




Juhuks kui treener seda lugema peaks siis.... Lihtsalt niisama, 
igaksjuhuks, mainin ära, et korduste pealt ei ole ma vist kordagi viilinud, pigem siis see esimene varjant 😅 või siis raskuste pealt.. 🙈



Nüüd ei jõua ma oma õhtust jalatrenni Kaisaga ära oodata, muide see on selle kavaga viimane jalatrenn, sest järgmisest nädalast on mul juba uus kava ja siis jagame kava kolmeks, praeguse ala-ja ülakeha asemel. Niiet sellest kirjutan ma ka kindlasti järgmine nädal täpsemalt.

Niiet jah, juba praegu hakkavad jalad vaikselt tunda andma 😂



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar