teisipäev, 30. oktoober 2018

Keha/kaal sünnitusest tänaseni

Hei!

Kirjutasin eile ka juba sellest paarisõnaga aga täna siis natuke pikemalt.
Tahaks ka olla FIT, aga miks? Kindlasti mitte sellepärast, et olla nagu teised, pigem just vastupidi - et ERINEDA teistest!

 Vaadake näiteks tänavapildis emasid, kui pole siiani tähelepannud, siis lugege näiteks kokku mitu ema kümnest on kasvõi rahuldavas vormis (ei mõtle äsja sünnitusmajast tulnuid)? 1-2? Minuarust on seda ikka natuke vähe.. Ei arvagi, et kõik peaks tunde jõusaalis veetma jne, trenni saab ka väga edukalt koos lapsega teha! Või miks mitte käia näiteks nädalas kord/kaks kuskil rühmatrennis - saab ise OMA aega nautida, mida peale lapse saamist nkn on vääga vähe ja samal ajal saaks ju näiteks laps ja lapse isa omavahel olla- seda aega on ka enamikes peredes vähe.
 Lisaks sellele...
On enamus noored arvamusel, et lapse saamisega pole mitte ainult enda elu läbi vaid ka keha on peale seda "rikutud". Kui ma rasedaks jäin, siis enda vanustelt ja ka vanematelt, kellel lapsi polnud ei kuulnudki ma muud, kui seda, et nüüd ma ei saagi enam sõpradega välja käia.. Ja muidugi teine suur "mure" oli kõigil veel ja selleks oli MINU KEHA!
Nimelt peale lapse saamist pidavat keha muutuma inetuks, lotendavaks, venitusarme täis, tissid pidid nabani vajuma 😂😂😂 (tegelikult vajuvad need ju nagunii ära, ka neil, kes lapsi ei saa) ja kõhtu ei pidavat enam MITTE KUNAGI ilusaks saama!
 Õudne, onju? 😆
Tegelikult, oleneb kõik ikkagi sellest, kui palju rasedusega suudetakse juurde võtta ja millised on üldised toitumis ja enda liigutamise harjumused.
Mina näiteks võtsin juurde suht palju, arvestades seda, et olin juba varem natuke pontsakas, kuskil 15kg, sest kuna veel võib süüa nii, et piisab nii lihtsast ja kõigile mõistetavast vabandusest? 🙊
 Ma olin ju rase!! Peale sünnitust kaalusin 75kg
                      u 75kg 02.05.2015                     52kg  20.07.2016 samas kaalus olin üle aasta

Umbes 10kuud hiljem oli kaal 52kg- selle numbri saavutamiseks piisas ainult toitumise korda seadmisest, Marek Kalmuse toitumiskava oli see, mida jälgisin! Ma ei teinud isegi trenni, piisas lapsega õues jalutamisest, igapäevaselt umbes 10km ringid ( vaikselt jalutades kuskil 2h) ega lapsega kodus olles midagi targemat teha polnudki, lapsele pidi lihtsalt vankris tegevust leidma. 😁
Siis hakkasin mingihetk ka trenni lisaks tegema (Marek Kalmuse kodune treeningkava)
kõik toimis, keha oli okei ja kaal ka, kuskil 52-53kg, kuni eelmise aasta sügiseni..
Siis otsustasin kolida Võrust Haapsallu ja sellega seoses jäi ära trenni tegemine, jalutamine ja võtsin juurde KAHE KUUGA umbes 15kg!!
Ja olin selline 😬

67,8kg 25.10.2017, pääris jube 😶

Hakkasin jaanuarist jälle põhjalikumalt toitumist jälgima ja suveks nägin juba normaalne välja, kaal oli kuskil 59kg
Ja nagu ka eile kirjutasin, siis umbes 1,5 kuud tagasi, ühel hommikul lihtsalt tuli pähe, et ma tahaks ka FIT olla, sest, et miks mitte? 😃 Ja nii ma otsisingi haapsalust omale treeneri, sest ise ma ei oleks osanud jõusaalis midagi teha ja siis leidsingi Kaisa, kellega sai esimene personaalne treening kokku lepitud juba 17.septembriks.
Oii, see oli hull, ma ei jõudnud isegi kõndida peale trenni 😂 võinoh, ega praegu peale jalatrenni ka palju parem pole 😄 Praegusest kaalust ei tea ma midagi, sest kaalul on patareid tühjad 😄
Enne esimest jõusaali minekut oli kaal 57kg
aga juba praegu on erinevus märgatav, vähemalt ma ise näen, varem olin ikka palju "pehmem"😂




Niiet, sellest kuidas ma üritan paremasse vormi saada, saab ka kindlasti veel ja veel lugeda 😁




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar